Kampaania

Imagokampaania Rootsi turule

Klient

EAS – Visit Estonia

Aasta

2022

Meeskond

projektijuht – Olga Peresild;

strateegia ja teostus – Arina Sycheva, Kristiina Sepp, Heleen Sutt

Turuolukord, eesmärgid ja sihtgrupp

Rootslased peavad end pingevabadeks mandrieurooplasteks, kuigi tegelikkuses on nad ka väga ratsionaalsed inimesed. Nad planeerivad pikalt ette ning kampaania eesmärk oli pakkuda nende planeerimise armastusele väljakutset.
Kampaania sihtgrupp: A18-55 Stockholmi elanik, kelle teadlikkus Eestist, kui reisisihist on pigem vähene, kuid kes on avatud uutele sihtkohtadele ja reisib keskmisest rohkem, sh võtab ette nädalavahetuse reise.
Konkurentideks on kõik teiste riikide turismifirmad, kes soovivad enda riiki turiste meelitada.
Kampaania eesmärk oli tutvustada Eestit kui lähedalasuvat ja inspireerivat reisisihtkohta.
Julgustada inimesi oma olemasolevaid plaane tühistama ning tulema hoopis Eestit külastama.
Eesmärgi saavutamiseks kasutatid lisaks teistele digikanalitele Google Discovery reklaame (remarketing) ning TikTok reklaame (awareness).

Tulemus

Discovery reklaamid saavutasid otsingureklaamidega sarnasel tasemel keskmise klikimäära (CTR 2,68%) ning tõid maandumislehele 9 376 sessiooni, millest 11% moodustasid kvaliteetsed külastused. Goal conversion rate 14,46%

TikTok reklaamid saavutasid 2 873 991 näitamist ning 7 808 klikki. Maandumislehel tehti reklaamide kaudu 1 050 sessiooni. Reklaamide keskmine tuhande näitamise hind oli vaid 1.04€. Kõrgeim keskmine klikimäär vanuse 18-24 hulgas (0.3%).