Väljakutse

Swedbank pöördus kevadel meie poole ülesandega: saada võimalikult palju inimesi annetama oma preemiapunktid heategevuseks. Selle saavutamiseks oli meie jaoks esmalt tarvis välja nuputada, kuidas jõuda oma sõnumiga maksimaalse arvu inimesteni. Väljakutse missugune, kuid MediaComi innukad inimesed on harjunud saavutama maksimumtulemust kõigis tingimustes.

Lahendus

Meie sihtrühmaks olid inimesed vanuses 18-60, kellel oleks Swedbankis kogutud preemiapunkte. Kampaania perioodiks oli märgitud 4. mai – 31. mai.

Antud preemiapunktide kampaania jaoks tuginesime tugevalt digimeediale, veel täpsemalt bännerreklaamidele. Nii nagu Eesti pensionisüsteemgi, olid ka meie ponnistused rajatud kolmele sambale. Esiteks näitasime annetuse sõnumiga reklaame sotsiaalmeedias, sel juhul Facebookis. Teiseks ostsime reklaampinda Eesti kolme suurima uudisteportaali kodulehel: Delfi.ee, Postimees.ee ja Ohtuleht.ee. Kohalikud väljaanded panid siinkohal heategevusele õla alla, andes meile osad reklaampinnad õilsa eesmärgi nimel ilma tasuta.

Viimaks kasutasime AllMedia Digitali ja Google Adsi reklaamivõrgustikke, et garanteerida sõnumi võimalikult suur katvus. Kirsina meediatordil kuvasime inimestele reklaame ka Gmailis. 

Bännerreklaamidega olime nähtaval nii mobiilis kui ka desktopis. Kasutasime nii eesti- kui ka venekeelseid kujundusi.

Tuvastasime, et kampaania alguses peab sõnumit intensiivsemalt levitama, et reklaami nägijatel tekiks juba varakult mõte annetada. Nõnda talitasimegi, alustades kuud tugevalt ning vähendades kuvamise sagedust mai lõpu poole. Swedbanki preemiapunktide annetamine kestis 2020. aasta maist oktoobrini.

Tulemused

Kokku tehti maikuus enam kui 10 tuhat annetust. See oli ühtlasi edukaim annetuste kuu Swedbanki preemiapunktide aktsiooni jooksul.

Kampaania jooksul saime üle kolme korra rohkem klikke ja ka näitamisi tuli 72% planeeritust enam. Sotsiaalmeedia üllatas oma tulemustega enim kogudes peaaegu 700 tuhat näitamist ning üle 6700 kliki. Uudisteportaalidest oli parim Õhtuleht, kus CTR oli koguni 1,54% ja klikke tuli planeeritust üle kaheksa korra rohkem.

Kokku saime kõikide platvormidega üle 5,2 miljoni näitamise ja meie reklaamidele klikiti 22 575 korda. Facebookis jõudsime rohkem kui 126 tuhande inimeseni. Reklaamivõrgustikes oli tulemus veelgi parem – Google Display Networki andmetel jõudsime 238 409 unikaalse kasutajani ning Adformi sõnul näidati preemiapunktide reklaame koguni 535 922 unikaalsele kasutajale.

Äramärkimist väärib pealtnäha tagasihoidlik Gmaili reklaam, millega kogusime kolm korda rohkem näitamisi ja viis korda enam klikke, kui algselt planeerisime. Ühesõnaga, Gmaili reklaam osutus üheks efektiivseimaks tööriistaks ülesande saavutamisel.

Projektist

Klient

Swedbank

Aasta

2020

Meeskond

Projektijuht – Aleksei Kuzmin; Digitaalmeedia spetsialist – Eliise Kõva