Väljakutse

2020. varakevadel otsustas Prisma teha meediakampaania kutsumaks inimesi üles Prisma Konto lojaalsusprogrammiga liituma ning tuletada meelde juba liitunud, ent mitteaktiivsetele klientidele, KONTOT regulaarsemalt kasutama.

Meie kõige olulisemateks eesmärkideks oli teha selgeks programmi sisu, selle kasulikkus ja viia inimesteni sõnum – Prisma Konto maksab sulle raha.

Lahendus

Meie laiapõhjaline meediamix koosnes neljast meediatüübist – digi-, print-, välimeedia ning televisioon. Sihtisime 20-49 aastaseid, suurlinnades elavaid eesti ja vene keelt kõnelevaid inimesi. Linnade valikus olid Prisma tegevusvaldkonda kuuluvad Tallinn, Tartu, Narva ja nende lähiümbrus.
Kampaania algusetapis oli eesmärgiks tabada printmeediaga kvaliteetset ja maksujõulist klienti. Välimeedias ning TVs oli olulisim tuua potentsiaalsele kliendile välja Prisma Konto kasulikkus. Digimeedia eesmärk on viia kampaania sõnum soovitud sihtrühmani ning suurendada Konto kasutajate arvu. Selleks kasutasime kliendi ja ühe Eesti juhtiva ajakirjandusväljaande veebilehel nii veebi- kui ka mobiiliversioonis informatiivset slider-erilahendust, mille abil sai iga inimene ise oma igakuise ostusumma põhjal vaadata, kui palju Konto talle raha tagasi maksaks.

Tulemused

Kõikidest KONTO maandumislehele jõudnud inimestest 64.5% avaldasid soovi liituda KONTO lojaalsusprogrammiga. Prisma KONTO kliendiks registreerus 48%.

Kui sul pole Prisma KONTOT, siis liitu SIIN.

Projektist

Klient

Prisma

Aasta

2020

Meeskond

Projektijuht – Aleksei Kuzmin; OOH spetsialist – Kristo Sõerd; Printmeedia spetsialist – Marju Lell; Digispetsialistid – Arina Sycheva, Eliise Kõva; Telespetsialist – Kerti Havi