Väljakutse

Kui soovid ettevõttesse tööle head inimest, siis mida sa teed? Esimesena küsid kindlasti tuttavatelt ja vähem tuttavatelt, kas keegi teab kedagi. Vanale heale suust-suhu-turundusele asendust niisama lihtsalt ei leia. Kui see alt veab, siis õnneks aitab õigeid kandidaate leida ka digiturundus. Väärt tööpakkumise läkitamine sobivale kandidaadile on tänapäeval üha lihtsamaks muutunud. Seekordne juhtumianalüüs keskendubki värbamisele ja sellele, kuidas digikanalid aitavad tööpakkujat ja -otsijat kokku viia. Aitasime meie heal kliendil Fontesel täita üht huvitavat müügivaldkonna tööpakkumist LinkedIn’is.

Lahendus

Tulemuse saavutamiseks kasutasime LinkedIn B2B võrgustikus sponsored ehk makstud sõnumit, mis saadeti otse kasutajate postkasti. See on LinkedIn’is personaalseim viis potentsiaalsete kandidaatide kättesaamiseks. Sõnumi sisu oli samuti koostatud nõnda, et see kõnetaks müügitööst huvitatud inimesi.
Eesmärgiks oli leida inimene, kes vastutaks treeningvarustuse- ja lahenduste müümise eest jõusaalidele, spaadele ja muudele sarnastele asutustele. Otsiti inimest, kes omaks pikka müügikogemust ning kes oleks kõrge pingetaluvusega ja initsiatiivikas meeskonnamängija. Nagu müügimehele omane, siis erakordne suhtlemisoskus ning viisakus tuli samuti abiks.
Jõudmaks sõnumiga kõige õigemate inimesteni, kasutasime detailset ja läbimõeldud sihtimist. Kitsendasime kandidaatide sihtimist meestele/naistele vanuses 25-55, kes oleks ametis olnud suurkliendijuhtide või -halduritena, B2B müügijuhtidena või kes oleks pikemat aega B2B müüki teinud. Lisaks kasutasime märksõnu “account management” ja “koostöö võtmeklientidega”.
Värbamiskampaaniates on oluline silmas pidada, et avaldusi saadetaks ideaalis vaid kvalifitseeritud inimestele. Värbamine on kliendi jaoks üldse ajamahukas protsess, mistõttu mida paremad on kandidaadid, seda suurem on kliendi ajavõit. LinkedIn võimaldas meil jõuda just nende inimesteni, kes ka päriselt sellest töökohast huvitatud olid. Kui inimene on juba LinkedInis, siis võib julgelt oletada, et ta pole sinna juhuslikult sattunud. Nad kas otsivad tööd, on uutest pakkumistest huvitatud või hoiavad töömaastikul silmad lahti.

Tulemused

Saavutasime suurepärase avamismäära 80.11%. Avamise keskmiseks hinnaks kujunes 0,17€. Kirjalt edasi maandumislehele suundus 56.09% avajatest.
Ühe kandideerimise alustamise hinnaks (CPA) kujunes LinkedIn kampaania raames 3.2€.
Mis kõige tähtsam, ametikohale leiti sobiv kandidaat ja seda enne, kui saabus kandideerimise tähtaeg.

Projektist

Klient

Fontes

Aasta

2020

Meeskond

Digitaalmeedia spetsialist – Eliise Kõva