#iloveyouhater

Väljakutse Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et…

  • september 6, 2019

#Cocacolawowhetked

Väljakutse Coca-Cola sihtrühma kõnetamiseks ei piisa traditsioonilisest meediakampaaniast. Otsustasime kasutada lahendust, mis võimaldab kasvatada brand love’i võimalikult autentsel ning noori kõnetaval moel. Avanes ambitsioonikas võimalus…

  • august 14, 2019

Oma Parka

Väljakutse Rademari iga-aastane parkakampaania hõlmab mitmeid brände. Kui kampaaniasse kaasati erineva profiiliga influencer-modellid, pidime leidma optimaalseima lahenduse, kuidas jagada erinevaid brände ja mõjuisikuid kujutavad visuaalid…

  • juuli 21, 2019

Prisma 24/7

Väljakutse 2018. aasta varakevadel otsustas Prisma Peremarketid avada esimese 24/7 supermarketi. Kuna Prismal on võrreldes konkureerivate jaekettidega märksa vähem kaupluseid, on ööpäevaringselt avatud kauplus suur…

  • juuli 20, 2019

Tesco Finest

Väljakutse Kampaania eesmärk oli ambitsioonikas – lansseerida piiratud eelarve raames Prisma kauplustes Suurbritannia bränd Tesco, sealhulgas saavutada kiire ning märkimisväärne müügikasv, tõsta tarbijate teadlikkust ning…

  • juuli 19, 2019

Fanta Raspberry

Väljakutse Kampaania eesmärk oli muuta Fanta teismeliste esimeseks valikuks puuviljamaitseliste karastusjookide hulgas. Meedia eesmärk oli panna sihtrühma proovima Fanta uut maitset ning suurendada brändiarmastust (brand…

  • juuli 18, 2019

Norskavad peatused

Väljakutse Hea Une Keskuse eesmärk oli kutsuda inimesi kliinikusse uneuuringule ning kasvatada teadlikkust norskamisest kui haigusest. Pärast esimest diagnoosi ja ravi lisati patsiendid andmebaasi, kus…

  • juuli 17, 2019