Pepco – XMAS 2020

Väljakutse Pühade aeg on käes ning eks jõuluajal tuleb ikka jõuludest kirjutada. Seekordse juhtumiuuringu fookuses ongi üks märkimisväärne XMAS-kampaania. Täpsemalt, Pepco digi- ja influencerite kampaania. …

Swedbank_MediaCom_Estonia

Swedbank – Preemiapunktid

Väljakutse Swedbank pöördus kevadel meie poole ülesandega: saada võimalikult palju inimesi annetama oma preemiapunktid heategevuseks. Selle saavutamiseks oli meie jaoks esmalt tarvis välja nuputada, kuidas…

mediacom-bosch

Bosch – Aastaste Influencerite Case-Study

Väljakutse MediaComi juhtumiuuringud jätkuvad influencerite lainel. Käesoleva aasta alguses pöördus meie poole kvaliteetsete kodumasinate tootja, mobiilsuslahenduste väljatöötaja ja IoT-ga tegelev Bosch. Seekordne päring puudutas pikaajalist…

azeta.ee e-pood mediacom estonia

Azeta – e-poe promokampaania

Väljakutse Käesoleva aasta suvel võttis meiega ühendust Azeta, uus ilu- ja tervisetooteid pakkuv e-pood. Nende soov oli Eestis enda tuntust kasvatada läbi sotsiaalmeedia mõjuisikute kaudu.…

Eesti riik – sotsiaalkampaania

Väljakutse Eriolukorra ajal pöördus Riigikantselei meie poole sooviga korraldada kampaania COVID-19 viiruse leviku tõkestamiseks, mille põhisõnumiks oli: püsi kodus ja käitu kriisi ajal vastutustundlikult. Eesmärk…

Kärcher – kevadkampaania

Väljakutse Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi…

Bosch – VitaBoost

Väljakutse Möödunud aastal pöördus Bosch meie poole ideega. Nimelt soovisid nad korraldada kampaania, et tõsta SilentMixx ja VitaBoost köögikombainide tuntust aktiivse elustiiliga trennientusiastide ja toidugurmaanide…

Eesti Pagar – Must Leib

Väljakutse Eesti Pagar otsustas korraldada kampaania kutsumaks üles kogukondasid üle Eesti osalema Musta Leiva loteriis. Peaauhinnaks loositi välja suur külakiik. Sätestasime meie kõige olulisemateks eesmärkideks…

Prisma – Konto

Väljakutse 2020. varakevadel otsustas Prisma teha meediakampaania kutsumaks inimesi üles Prisma Konto lojaalsusprogrammiga liituma ning tuletada meelde juba liitunud, ent mitteaktiivsetele klientidele, KONTOT regulaarsemalt kasutama.…

#iloveyouhater

Väljakutse Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et…