MediaComi 2020. aasta numbrites

Peatselt lõppev aasta on kahtlemata olnud teistsugune. Maailm on pehmelt öeldes pööratud pea peale. Sellegipoolest on meie töö iseloom meediaagentuuris suuresti muutumatuna püsinud. Töötame endiselt esmajoones numbritega, nende planeerimise ja analüüsimisega. Sellest ajendatuna on meie vapper meeskond kokku kalkuleerinud aasta olulisemad saavutatud numbrid.

MediaComi digiosakond üllatab klikkidega. Kui üks klikk põletab u 1,42 kalorit, siis eestlased põletasid sel aastal 5 744 309 kalorit klikkides meie poolt üles pandud bänneritele. Mõelda vaid, kui teha pelgalt tuhat klikki, kulutab inimene kaks kolmandikku oma päevasest energiavajadusest. Nüüd on vaja vaid leida tahtmine, et istuda arvuti taha ning klikkida tuhat korda järjest.

Välimeedia tiim lõi oma numbrid kokku ning sel aastal olid meie klientide bännerid nähtaval 179 erineval suurtahvlil, mis olid trükitud PVC kangale. Säärased reklaammaterjalid lähevad hiljem taaskasutusse ning sellest kogusest on võimalik toota näiteks 132 kasvuhoonet.

Põrutav fakt sotsiaalmeedia osakonnast: MediaComi sotsiaalmeedikud tegid 2020. aastal koostööd 111 erineva influenceriga, kelle hulgas oli näitlejaid, lauljaid, blogijaid, modelle, mängureid, meikareid ja muid muhedaid mudijaid. Neist 90 olid naised ning 21 mehed. Kui kõik antud mõjuisikud kokku koguda ja moodustada neist üks asum, siis see oleks sama suur kui Tammuru küla Pärnu maakonnas.

Televisioon on vaieldamatult eestlaste lemmikajaviide. MediaComi kliendid olid sel aastal meie seadistatud reklaamidega eetris 4 330 630 sekundit ehk 72 177 minutit ehk 1 203 tundi ehk 50 päeva järjest. Kõnealused andmed käivad nädalate 1-50 kohta. See tähendab, et meie armsad kliendid oleks võinud olla oma reklaamidega eetris igal nädalal ühes kanalis ühel päeval lausa 24 tundi järjest. Televaatajate suureks rõõmuks pole sellist kanalit olemas, kuid siiski. Hiilata nii suure eetris oldud ajaga, on meie jaoks korralik saavutus.

Traditsioonilise meedia viimane number tuleb printmeedia osakonnast: sel aastal planeerisime printmeediat 212 400 sekundit. Sama ajaga jõuaks jalutada Tallinnast Siguldasse.

Kus me oleks ilma uuringute osakonnata? Ilmselt mitte seal, kus täna. Meie viimasel tasemel uuringute osakond on justkui äss varrukas. 2020. aastal tehti 581 päringut investeeringute mahu uurimiseks. Lisaks töötlesime korduvate raportite jaoks 281 552 rida andmeid. Kusjuures, kui toetuda numeroloogiale, siis 281 on perfektsionistide number.

281 = 9×8 + 7×6 + 5×4 + 3×2 + 1 + 2×3 + 4×5 + 6×7 + 8×9

Nagu näha, on numbrid meie jaoks tähtsad igas töö etapis. Alustades planeerimisest ning lõpetades tulemuste ja raportitega. Sellest tulenevalt ei tohi me ära unustada meie toredaid kliente, kelle abil selle aasta seljatasime ning eelmainitud suured numbrid saavutasime.

Aitäh teile kõigile ning jätkame üheskoos numbrite kogumist!