MediaCom x TikTok

Digitiimil oli suurepärane võimalus osaleda TikTok Ads Academy veebinaril, kus räägiti platvormi erinevatest reklaami ja optimiseerimise lahendustest.

Vaatamata sellele, et tasulised TikToki reklaamid ei ole meie turul veel saadaval, otsustasime, et see on hea võimalus õppimisega alustamiseks – kuna TikTok on hetkel maailma #1 allalaetud äpp, siis ei tohi seda alahinnata. Näeme TikTokis palju potentsiaali ka meie turu jaoks, seega ootame väga, millal TikTok For Business avab uksed ka Eesti agentuuridele. 

Panime kirja mõned huvitavad faktid, et ka teil oleks põnevam TikToki reklaamide lansseerimist oodata:

TikToki poolt läbi viidud uuringud näitavad, et:

  • 52% arvab, et TikTok aitab avastada uusi tooteid
  • 75% tunneb, et TikTok laseb neil olla nemad ise 
  • 61% tajub, et TikToki sisu on võrreldes teiste kanalitega unikaalne ja teistsugune. 

Global Web Index 2020 Q2 andmete järgi on 90% TikToki kasutajatest finantsotsuste langetajad ning iga kolmas kasutaja kaldub ostma tooteid, mida TikTokis reklaamitakse.  

Nielsen Media Mix Model meta-analüüs näitas, et võrreldes teiste digikanalitega on TikToki reklaamide ROAS näitaja 14% kõrgem ning ostude efektiivsus 2 korda kõrgem. Fantastilised tulemused.

Kantar Media Reactions 2020 raporti andmete järgi TikToki on #1 kanal maailmas, mille tarbijakäitumine ja -tunnetus on reklaamile vastuvõtlik. Teisel kohal on Instagram ja kolmandale kohal positsioneerib Snapchat.

Jaekaubanduse kliendid saavad toodetele jätta päris hinnanguid ja tagasisidet. Suured brändid saavad kasvatada endale kliendibaasi täiesti uuest põlvkonnast ning potentsiaalsed kasutajad saavad inspiratsiooni ja soovitusi.

Hetkel on veel vara rääkida, millised formaadid on tulevikus saadaval meie turul. Praktika on näidanud, et tihti on meie turu formaatide valik väike ja piiratud, kuid sellegipoolest oleme väga elevil ja loodetavasti saame juba sügisel katsetada. Ametliku info järgi hakkab Eestis TikToki esindama meie partner Httpool Estonia.