MediaCom sai 23-aastaseks!

MediaCom sai 23-aastaseks! Pealtnäha tavaline number on tegelikult üsna eriline. Michael Jordan kandis oma hiilgeajal särki numbriga 23. Lisaks on 23 madalaim järjestikuste numbritega algarv. Täiesti puhtjuhuslikult on MediaComi töötajate arv võrdelises seoses ettevõtte enda vanusega – meeskonnas on 23 inimest.

Oleme õnnelikud, et meil on meeskonnas 23 kõige helgemat pead, keda võiks tiimi tahta. Meil on hoolikalt valitud kooslus koomikutest, küünikutest, realistidest, heategijatest ja spetsialistidest. Meie silmapaistev kollektiiv on tegutsenud kultuurivaldkonnas, turunduses, ajakirjanduses ja suhtekorralduses. Üheskoos töötavad endised matemaatikaõpetajad, poliitikaga kokku puutunud asjapulgad, äritaustaga inimesed ja kulturistid. Meil on muusikuid, treenereid ja muid asjaarmastajaid, kuid meid ühendab soov teha oma tööd asjatundlikult ja hingega.

Selmet kõiki tarkusi endale hoida nagu kulda valvav ihne lohe, oleme otsustanud häid mõtteid jagada ka me lugejatega. Sestap on MediaComi 23-pealine kollektiiv kirja pannud 23 mõtet, millesse usume ja mida järgime.

  1. Ambitsioonita ei alga midagi. Tööta ei juhtu midagi.
  2. Elus ei ole olemas lahendamatuid olukordi, vaid vale lähenemine ja takistavad tõekspidamised.
  3. Me mitte ainult ei osta meediat, vaid loome meedias uusi trende.
  4. Ilma sisendita ei saa väljundit.
  5. Maailma muutumine on ainus stabiilsus.
  6. Sisu loob suhteid. Suhted on üles ehitatud usaldusele. Usaldus toob tulu.
  7. Anna endast alati parim, sest mida külvad, seda lõikad!
  8. Selleks, et saada suurepärast tulemust, tuleb teinekord läbi käia konarlik ja pikk teekond. Kuigi tee võib olla konarlik, on see siiski väärtuslik kogemus, mida tuleks hinnata sama palju, kui lõpptulemust.
  9. Meediaagentuuris töötamine on loonud selge pildi, miks üks ettevõte areneb samal ajal, kui teised tammuvad paigal. Harmoonial põhinev koostöö meediaagentuuri, loovagentuuri ning turundustiimi vahel on edu võti. Senikaua, kuni ühiselt mõistetavat visiooni brändi tuntuse suurendamiseks või müügi kasvatamiseks pole, sammume kõik kohapeal. Seega usaldus, üksteise mõistmine ning järjepidevus on see, mis viib eduni.
  10. Teoreetilised oletused on küll toredad, kuid põhineda tuleb andmetel.
  11. Mis oli varem fantaasia on nüüdseks reaalsus.
  12. Tegelikult ei ole ju vahet, kus organisatsioonis ja mis tööd tehes me oma elu mööda saadame. On see suur korporatsioon, riigiasutus või start-up. Aga on tohutu vahe, mis tundega me oma tööd teeme. Ja see algab ühest lihtsast küsimusest – kas ma hoolin? (autor: Kaidi Ruusalepp)
  13. Kohtle inimesi nii nagu sa tahaks, et sind koheldaks.
  14. Ole teistest targem, mitte püüdlikum! Ainult püüdlikkus ei vii sind sihtmärgini, tarkus viib!
  15. Mõned inimesed unistavad õnnestumisest, teised aga tõusevad igal hommikul üles ja teevad selle teoks.
  16. Oma aega peaks kulutama edasipüüdlikkusele ja järjekindlusele.
  17. Ainult need, kes on nõus riskima liiga kaugele minemisega näevad, kui kaugele on üldsegi võimalik minna.
  18. Ärme otsi lahendusi äärmustest ehk õiged vastused peituvad kusagil vahepeal. Tähtis on leida üles parim tasakaalupunkt.
  19. Mis iganes tööd sa teed, tee seda hästi – mitte bossi, vaid iseenda jaoks.
  20. Inimesed, kes on piisavalt hullud, et usuvad, et nad suudavad muuta maailma, muudavadki seda. (autor: Rob Siltanen)
  21. Tõeline enesekindlus teenitakse välja oma õnnestumistega. Ei tasu lootma jääda, et see tuleb niisama.
  22. Hindan meeskonnatööd ja arvan, et see on ka organisatsioonis oluline. See on esmatähtis, et inimesed tõesti tahavad üheskoos töötada. Lõppude lõpuks sünnib kõik hea vaid läbi viljaka koostöö.

23. Viimane, kuid kindlasti mitte vähem tähtis: mida iganes sa ka ei teeks, tee seda kogu südamest!