MediaCom saab 24-aastaseks!

Sel nädalal liigub MediaCom sammukese võrra lähemale veerandsajandale sünniaastapäevale. Et saaksime oma sünnipäevalast käesoleval nädalal kõige tähtsamana tundma panna, uurisime oma kollektiivilt, miks neile meeldib MediaComis töötada, mis motiveerib neid hommikul ärkama ja tööle tulema ning millised on need kõige vahvamad meenutused, mis on üheskoos veedetud aja jooksul tekkinud.

People first, better results

Nädalas veedame tööd tehes ligikaudu 40 tundi. See võib-olla ei tundugi liiga palju, kuid terve tööealise inimese aastate peale kokku veedetakse kontoris ning tööd tehes märkimisväärselt kaua aega. Statistiliselt veedab keskmine inimene umbes 90 000 tundi tööl, mis on umbes 1/3 tema elust. Seepärast on ülimalt oluline, et selle aja jooksul, nii tööd tehes, lõunatades või puhates, oleks meil ümber head ja inspireerivad inimesed. Sama olulisel kohal on mõistagi ka töö mitmekesisus ja keskkond. Nii me siis kogusime kokku mõned märksõnad mitmete oluliste faktorite osas ja selgitasime välja, milline on ideaalne töökoht ja -päev.

Kontor: koera- ja lapsesõbralik, vahva disain, ergonoomiline mööbel, kena.

Meeskond: tore, kompetentne, asjalik, inspireeriv, kokkuhoidev, sõbralik, aktiivne, hooliv, nooruslik, vahva, omamoodi äge, tugev, iseseisev, all-mighty.

Tegevjuht: mõistev, karm, hooliv, armastav, toetav, suurepärane, soe, inspireeriv.

Töö: huvitav, dünaamiline, rutiinivaba, väljakutsuv, mitmekülgne.

Just need märksõnad võtavad ilusti kokku täielikult tasakaalus töökoha – on palju lõbusaid inimesi, kes teevad tõsist tööd, on visioon ja eesmärgid, hea energiaga atmosfäär, koerad ja lapsed ning tegevjuht, kes on piisavalt karm, ent hoolib, armastab ja inspireerib veelgi rohkem. MediaComi mentaliteet on „people first, better results“, meie kolleegid igatahes kinnitavad, et selle mõtte saavutamisega oleme meie ja MediaCom suurepäraselt hakkama saanud.

Nagu maailmas, on ka meie seas palju ägedaid ja erinevaid inimesi. Neid saab liita ja lahutada erinevates kategooriates näiteks nagu kassi- või koerainimesed, kohvi- või teeinimesed, hommiku- või õhtuinimesed. Viimane kategooria on just eriliselt kõneainet pakkuv. Pärast põhjalikku uuringut selgitasime välja, et kuigi enamus kolleegidest ärkavad parema meelega pigem hilja kui vara, on olemas MediaComil see je ne sais quoi, mis motiveerib meid kõiki piisavalt, et otsustame hommikul siiski tööletulemise kasuks. Toome välja ka mõned toredad mõtted hommikute ja motivatsiooni osas otse meie kolleegide sulest:

„Hahaa… mulle üldse ei meeldi hommikud. Sellele ma jätan vastamata. Aga noh kui peab midagi ütlema, siis kontor on hästi kena ja siia sisse astuda on mõnus tunne. Kenas kohas töötada on kindlasti mõnusam kui kuskil pimedas puuris.“

„Hommikud on sellised, et kui mina tööle jõuan, siis on vaid mõned näod kontoris. Seega on hommikud rahulikud ning annavad mulle võimaluse veel ärgata, juhul kui pole kontorisse jõudmisel veel seda teha jõudnud. Meelde jääb mu esimene tööpäev MediaComis. Tulin kontorisse esimesena….ja nii ma istusin üle poole tunni üksinda.“

„Ma ei ole tegelikult üldse hommikuinimene ja parema meelega magaksin lõunani, seega on märkimisväärne, et mind saab miski voodist välja ajada. Ja MediaCom seda teeb. Hommikul armsate kolleegide nägemine, mõnus energia, mis meil kontoris on. Lisaks ootus selle ees, mida tööpäev toob – sest ükski päev ei ole samasugune.“

„Eelkõige motiveerivad mind ikkagi inimesed. Alati toimub midagi naljakat või vahvat. Üleüldiselt on MediaComist saanud väga kodune koht.“

Head emotsioonid, toredad koosviibimised, kingitused ja 15 pitsakarpi

Lisaks kõikidele vahvatele mõtetele hommikute osas on MediaComi töötajatel ka tohutult palju armsaid mälestusi koosveedetud aja jooksul. Selleks, et ka teie saaksite neist osa ja ehk ka pisut naeru pugistada, panid meie vahvad meeskonnaliikmed mõned oma lemmikmälestused kirja.

Läbimõeldud pisidetailid rabasid juba esimesel tööpäeval

„Minu jaoks oli nii tore tulla esimesel päeval tööle ja leida eest täiesti varustatud töölaua – kõik oli minu ootuses täiesti valmis sätitud alustades pliiatsitopsist, märkmepaberitest, kalkulaatorist ja paljust muust. See, et nii väikesed asjad olid nii detailselt läbi mõeldud, lõi väga hea esmamulje. Muidugi mängisid suurt rolli ka kolleegid, kes võtsid mind avasüli vastu.“

Elujaatav digitiim

„Suvepäevadel hüppasime basseini karjudes “there’s no „maybes“ for digital team” – vesi oli megakülm, aga tuju meeletult hea ning tõsi – digitiimi jaoks, pole olemas sõna „ei“ ega „võib-olla“.“

Entusiastlik tegevjuht ja kindlasti mitte näljane kollektiiv

„Mulle meenub üks ühislõuna, kui Olgale anti väga lihtne ülesanne, aga tema suutis ikka üle võlli minna. Meil oli hääletus, kus sai valida nelja pitsa vahel ja igaüks pidi hääletama, mida ta kõige rohkem sooviks. Selle asemel, et tuua kõige enam hääli toonud pitsa, luges Olga kokku kõik hääletamistulemused ja tõi pitsad vastavalt sellele. Ehk kuue pitsa asemel oli meil neid kokku kuskil 15. Nende ära toomine oli ka paras katsumus, sest ilm oli ülimalt tuuline. Käisime Olgaga kahekesi neil järel ja mõlema süles oli nii kõrge kuhi, et nende alt me välja ei näinud ja lisaks viskas tuul kogu aeg karpe käest ära ja saime nendega vastu nägu. Seega oli tükk tegemist, et pitsadega ühes tükis kontorisse jõuda.“

Kihisevalt rahvusvaheline seltskond

„Olukordi ja hetki on tegelikult palju. Kui hinnata emotsionaalset poolt, siis kindlasti kaaluvad üle erinevad koosviibimised. Kui hinnata muid väärtuseid, siis põnevad väljakutsed ja seigad on ka tööalaseid – käisime ühel konkursil, enne minekut otsustasime lätlaste ja leedukatega tee peal ka “võtta” natukene. Keegi võttis šampat-keegi kangemat. Igaljuhul kohale jõudes oli kõigil tuju laes…olenemata sellest, et kliendi südant me ei võitnud.“

Avatud meele ja keelega

„Ma ei ole siin veel kuigi kaua töötanud, aga mulle väga meeldib kui avatud inimesed on. Mõnusad jutuajamised lõunalauas, sügavamad vestlused kui lihtsalt on vaja mõtted enda seest välja saada ning loomulikult palju nalja ja naeru, on kõik mulle juba sügavalt hinge ja südamesse pugenud.“

Hõbekingakese seiklused

„Eelmisel aastal kui mul täitus 17. aasta MediaComis töötamisest tegid kolleegid üllatuse ja kinkisid mulle hõbedased kingad. See oli hetk, mida tundsin iga oma ihukarvaga. Taipasin taaskord, et kuna me teeme tööd ja pingutame ning suhted ja päevad on erinevad, leiavad inimesed sellegipoolest viisi kuidas mulle meelde tuletada, et ma pole ainult juht vaid ka naine, sõber. Äri on pigem maskulliinne ala ja igati tore on kui meeskond tuletab sulle meelde, et sul on ka teine pool, mis ei ole üldse mitte vähem tähtis.“

Palju õnne sünnipäevaks, MediaCom!

Sünnipäevale kohaselt soovitakse vanemaks saajale ka uue eluaasta puhul midagi ilusat. MediaCom Estonia tegevjuht Olga soovib MediaComile seda, et temast saaks trendsetter, suunanäitaja ja arvamusliider, kelle tegevuste tulemusel toimuvad suuremad muutused, mis viivad edasi valdkonda, inimesi, kliente ja ettevõtteid. Kunagi kui majandus ja maailm olid stabiilsemad, oli edasiminek lihtsam. Nüüd aga on oluline, et edasi liikumiseks oleksid käekõrval ettevõtted ja inimesed, kes toetavad ja juhatavad emalikult läbi muutuste – turvaliselt ja kindlalt.