MediaCom 25: Liivika Lapp

Meil on hea meel, et pikkade aastate jooksul on MediaComis töötanud niiiii palju ägedaid inimesi! Täna jagab oma meenutusi MediaComi aegadest endine kolleeg, praegune Baltika turundusjuht Liivika Lapp

Liivika teekond meie juures algas 2011. aastal ja kestis koguni 8 aastat! Algust tegi ta tele- ja raadioplaneerimises sukeldudes otsejoones numbrite maailma. Liivikaga jutustades tõdes ta, et algusaegadel nägi ta Exceli makrosid isegi öösiti unes. Pärast tele- ja raadiomaailma tegeles ta juba otsesemalt klientidega ehk asus projektijuhi positsioonile.

Milline on olnud teekond pärast MediaComi?
Pärast niivõrd pikka aega agentuuris pidasin huvitavaks teada saada, milline see elu seal „kliendi poole peal“ siis on ja sellest alates, nüüdseks juba pea 2 aastat, olen töötanud Baltikas.

Kõige väärtuslikum õppetund, mille meilt kaasa võtsid on…
Kõik raskused on mööduvad ja sealjuures ka – üllatus-üllatus – täiesti ületatavad. Agentuuritöö on tempokas ja periooditi kohe niivõrd stressirohke, et testib ja nihutab igatepidi sinu võimete piire, kuid see kogemustepagas, spetsiifilised teadmised, karastunud vaim ja keskmisest suurem töövõime, mille agentuuritöölt kaasa saab, on edaspidisel teekonnal väga tugev valuuta.

Mõni tarkusetera karjääri vaatevinklist…
Ole professionaalne, kuid jää sealjuures ikka iseendaks ja eelkõige normaalseks inimeseks.

Kui kogusime Liivika kohta toredaid meenutusi, kõlasid järgmised märksõnad: enesekindel, heas mõttes grammar-nazi, beauty and brains, stiilne, Ruudi!, konkreetne, töökas, täpne, nakkav naer.

Aitäh, Liivika ning ootame Sind meile taas külla!