MediaComi 2020. aasta numbrites

MediaComi 2020. aasta numbrites

Peatselt lõppev aasta on kahtlemata olnud teistsugune. Maailm on pehmelt öeldes pööratud pea peale. Sellegipoolest on meie töö iseloom meediaagentuuris …

Välimeedia õppis kriisist

Välimeedia õppis kriisist

Välimeedia, kui sektori jaoks, on käesolev aasta olnud väga hüppeline ning valdkond on pidanud adapteeruma, et olukord paremini üle elada. …

CEE Agency Summit 2019

CEE Agency Summit 2019

Septembri keskel toimus Kiievis iga-aastane Google’i CEE Agency Summit, kus kohtusid regiooni juhtivate performance- ja digiagentuuride tiimijuhid ja eksperdid, kes …

BLINK # 13 – ÄRIKASVU OTSINGUL

BLINK # 13 – ÄRIKASVU OTSINGUL

Juhtkiri Kõikide brändide soov on saavutada kasvu, ometi tundub, et selle saavutamine on varasemast keerulisem. Maailmamajandus on seiskumas ning paljude arengumaade …