Kuidas suhtuvad inimesed reklaami?

Kuidas suhtuvad inimesed reklaami?

KantarAtlase uuringu põhjal on viimase kahe aasta jooksul inimestel tekkinud teadlikumad hoiakud reklaami suhtes. On märgatavalt vähenenud nende inimeste arv, …

Google Analytics spikker nutikaks tegutsemiseks

Google Analytics spikker nutikaks tegutsemiseks

MediaComi meeskond osales järjekordsel Õpi koos Googlega veebikoolitusel, kus sel korral oli fookus Google Analytics keskkonna paremaks tundma õppimiseks. Praktilisi soovitusi …

Digiturunduse strateegia koostamise baastõed

Digiturunduse strateegia koostamise baastõed

Autor: Mai Sillamäe, MediaComi digitaalmeedia spetsialist MediaComi digitaalmeediatiim võttis osa koolitussarjast Õpi koos Googlega, mille fookus oli sel korral digiturunduse strateegia koostamisel. …

MediaCom saab 24-aastaseks!

MediaCom saab 24-aastaseks!

Sel nädalal liigub MediaCom sammukese võrra lähemale veerandsajandale sünniaastapäevale. Et saaksime oma sünnipäevalast käesoleval nädalal kõige tähtsamana tundma panna, uurisime …

Otsingumootoriturundus Google Adsis

Otsingumootoriturundus Google Adsis

Autor: Eliise Kõva, MediaComi senior digitaalmeedia spetsialist MediaComi digitaalmeediatiim osales järjekordsel Õpi koos Googlega veebikoolitusel, kus sel korral oli teemaks Google …

SEO: nõuanded veebilehe leitavuse parandamiseks

SEO: nõuanded veebilehe leitavuse parandamiseks

Autor: Mai Sillamäe, MediaComi digitaalmeedia spetsialist Värskendasime oma teadmisi koolistusel “Õpi koos Google’ga”, kus jagas järgnevaid SEO nõuandeid Convertal agentuuri partner …

MediaCom x TikTok

MediaCom x TikTok

Digitiimil oli suurepärane võimalus osaleda TikTok Ads Academy veebinaril, kus räägiti platvormi erinevatest reklaami ja optimiseerimise lahendustest. Vaatamata sellele, et tasulised …

Kuidas efektiivselt turundada LinkedInis?

Kuidas efektiivselt turundada LinkedInis?

Autor: Johanna Einer, MediaComi digitaalmeedia spetsialist Meil oli suurepärane võimalus saada osa Mr. LinkedIn Estonia ehk Indrek Põldvee hommikuseminarist, mis tõi …

Kuidas meie stressi maandame?

Kuidas meie stressi maandame?

Stress, pinge ning ärevus on kõigile tuttavad terminid, mida kogeme aeg-ajalt kõik kas suuremal või väiksemal määral. Töötamine kodukontorist muudab …

Ettevalmistused küpsiste-vabaks maailmaks

Ettevalmistused küpsiste-vabaks maailmaks

Küpsiste (cookies) kasutamise lõpp on lähedal ja reklaamijad muretsevad, kuidas selleks valmistuda. Vanessa Newkirk MediaComist toob välja kolm peamist võimalust, …

MediaComi 2020. aasta numbrites

MediaComi 2020. aasta numbrites

Peatselt lõppev aasta on kahtlemata olnud teistsugune. Maailm on pehmelt öeldes pööratud pea peale. Sellegipoolest on meie töö iseloom meediaagentuuris …

Välimeedia õppis kriisist

Välimeedia õppis kriisist

Välimeedia, kui sektori jaoks, on käesolev aasta olnud väga hüppeline ning valdkond on pidanud adapteeruma, et olukord paremini üle elada. …