Kollanokkadest veteranideks – kuidas kuus uustulnukat ebatavalisel ajal kogemusi omandasid
Kambavaim, ühtehoidvus, koostöö - need on iga kollektiivi jaoks olulised märksõnad. Kokkuhoidev meeskond on raskete aegade seljatamise alus. 2020. aasta …
Aastane õnnevalamine ehk Metalli kontor sai üheaastaseks
Töökoha asukoht ja sealne töökeskkond kipuvad sageli jääma väärilise tähelepanuta. “Mis tööd sa teed?” või “kus sa töötad?” küsitakse enne, …
MediaComi 2020. aasta numbrites
Peatselt lõppev aasta on kahtlemata olnud teistsugune. Maailm on pehmelt öeldes pööratud pea peale. Sellegipoolest on meie töö iseloom meediaagentuuris …
Välimeedia õppis kriisist
Välimeedia, kui sektori jaoks, on käesolev aasta olnud väga hüppeline ning valdkond on pidanud adapteeruma, et olukord paremini üle elada. …
Koroonaviiruse mõju välimeediale│Värsked uudised ja mõtted
Hoiame end MediaComis igapäevaselt kursis sündmustega, mis toimuvad koroonaviiruse tõttu ümber maailma. Meediaagentuurina hoiame aga eriti teravalt silma peal kõigel, …
Koroonaviiruse mõju online meediamaastikule│Värsked uudised ja mõtted
Hoiame end MediaComis igapäevaselt kursis sündmustega, mis toimuvad koroonaviiruse tõttu ümber maailma. Meediaagentuurina hoiame aga eriti teravalt silma peal kõigel, …
CEE Agency Summit 2019
Septembri keskel toimus Kiievis iga-aastane Google’i CEE Agency Summit, kus kohtusid regiooni juhtivate performance- ja digiagentuuride tiimijuhid ja eksperdid, kes …
BLINK # 13 – ÄRIKASVU OTSINGUL
Juhtkiri Kõikide brändide soov on saavutada kasvu, ometi tundub, et selle saavutamine on varasemast keerulisem. Maailmamajandus on seiskumas ning paljude arengumaade …
Identiteedikriis? Miks on just praegu õige aeg meediaagentuur ümber mõtestada?
Pidevalt muutuv ja keeruline digitaalne maailm paneb reklaamijaid meediaplaneerimisest ja -ostust teise nurga alt mõtlema. Nick Lawson, MediaCom’i EMEA ja …
Miks on B2B tarbijateekond muutumas (kuid mitte sellises suunas, nagu võib arvata)?
Selleks, et ka tulevikus tarbijatega kontakti luua, peavad B2C turundajad seadma fookuse tuntuse kasvatamiselt kogu tarbijakogemusele. B2B segmendis pole kahjuks …